Simicska és az Index: folyamatosan hazudtak


2017-04-21 12:25:24 - Forrás: Origo

Folyamatosan hazudott a hazai balliberális oldal azon hírekkel kapcsolatban, hogy Simicska Lajosé az Index. Az Origo már tavaly nyáron megírta, hogy a Jobbikot finanszírozó nagyvállalkozó kezébe kerül a balliberális hírportál, de akkor még sokan hamis hírnek nevezték értesülésünket. Április 20-án kiderült, hogy valóban Simicskáé lett az Index, de azóta is többen próbálják ezt letagadni.






Ossza meg a véleményét!